• Szóste klasy w Pieninach

• W dniach 12-14 września odbyła się wycieczka szkolna klas szóstych do Szczawnicy.

Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od przejścia przez wąwóz Homole w Jaworkach. Cała trasa wiodła wzdłuż potoku Kamionka, który przekraczaliśmy licznymi kładkami i mostkami.

Wieczorny spacer po uzdrowisku: pięknym parku i wzdłuż potoku Grajcarek był tylko rozgrzewką przed zdobyciem znanego szczytu Trzy Korony. W dobrych humorach i z wspaniała panią przewodnik osiągnęliśmy cel następnego dnia.

Pani Ela, która jest także ratownikiem górskim sprawnie przeprowadziła nas przez szlak aż do platformy widokowej. Podczas postojów z wielkim zainteresowaniem słuchaliśmy ciekawostek o Pienińskim Parku Narodowym a także relacji z akcji ratowniczych. Po zdobyciu Trzech Koron przeszliśmy przez wąwóz Sobczański i dotarliśmy do przystani flisackiej gdzie rozpoczęliśmy spływ Dunajcem.

W ostatni dzień naszej wycieczki zwiedziliśmy Zamek Dunajec w Niedzicy oraz tamę przy jeziorze Czorsztyńskim.

Podczas wycieczki nie zabrakło czasu na zakup pamiątek i zorganizowanie wieczornego grilla.

Pogoda i humory dopisały, spędziliśmy czas aktywnie intensywnie, ale pięknie.

Kliknij w obrazek, aby wyswietlić galerię.

• 15 września - Międzynarodowy Dzień Kropki

• W tym dniu w  świetlicy szkolnej zorganizowałyśmy Dzień Kropki, czyli dzień kreatywności i zabawy. Wcześniej poprosiłyśmy, aby dzieci przyszły do świetlicy w ubraniu z motywem kropki. Kółka, groszki i  kropki pojawiły się również w całej świetlicy: na ubraniach, twarzach, ścianach. Były też głównym motywem naszej świetlicowej dyskoteki. Dzieci w tym dniu odwiedziły  sekretariat, bibliotekę rozdając kolorowe, samoprzylepne kropki i zdobiły szkolny korytarz. Na zajęciach plastycznych każdy miał okazję  wykazać się własną kreatywnością. Dzieci wykonały  prace plastyczne z motywem kółek oraz przygotowały wspólnie plakat „Wielki Kropek”. Ten dzień minął nam w super miłej i wesołej atmosferze.

Kliknij w obrazek, aby wyświetlic galerię.